ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 23

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,759
bullet.png Najnowszy użytkownik: diakunka

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
MEN podpowiada lekcje o powodzi
 


MEN podpowiada lekcje o powodzi


Po co uczniowie mają teraz obliczać objętość zalanych budynków – pytają zaskoczeni eksperci. Takie zadania znajdują się w publikacji MEN
 
Gminy będą ustalać liczbę uczniów w klasach
 


Gminy będą ustalać liczbę uczniów w klasach


Resort edukacji chce, aby samorządy określały maksymalną liczbę uczniów w oddziałach. Rząd nie zdecydował się jednak na samodzielne jej ustalenie dla wszystkich szkół.
 
Ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie dzieli Senat
 


Ustawa, która dzieli


Dziś w Senacie rozpoczęła się debata na temat ustawy o zapobieganiu przemocy w rodzinie, która dzieli senatorów. Jedna z trzech komisji, które ją rozpatrywały, rekomenduje odrzucenie jej. Przeciwnicy ustawy obawiają się, że będzie nadmiernie ingerować w rodzinę.
 
Funkcjonowanie specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych
 


Zmiana w projekcie rozporządzenia regulującego m.in. funkcjonowanie specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych


W związku z licznymi pytaniami w sprawie dalszego funkcjonowania specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, Ministerstwo Edukacji Narodowej informuje o zmianie w projekcie rozporządzenia regulującego m.in. funkcjonowanie specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych.
 
Broniarz ostrzega: szkoły nie są przygotowane na przyjęcie niepełnosprawnych dzieci
 


Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ????


Kształcenie integracyjne pomaga dzieciom niepełnosprawnym, ale szkoły ogólnodostępne nie są przygotowane na ich przyjęcie. Według związkowców z ZNP, skierowanie do tych szkół dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym jest przedwczesne. Resort nie podziela tych obaw.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

01. grudnia 2025 23:23
Dziękuję Wam za odpowiedzi❤️. W poradni do której dzwoniłam były one sprzeczne . Nauczyciele stwierdzili, że pismo brzydkie lecz czytelne . Dostosowania z komputerem RP nie uchwaliła.

21. listopada 2025 20:58
Poza tym kryterium powinno być to, czy rzeczywiście jego grafia jest tak zaburzona, że nie można absolutnie odczytać tego co napisał.

21. listopada 2025 20:56
Zgadzam się z Tomaszem. 8 lat pracował w szkole bez komputera, a tu nagle przy egzaminie musi. Rodzice mogą sobie naciskać. To jest decyzja rady pedagogicznej.

19. listopada 2025 22:41
lis - od dawna poradnie już nie wypowiadają się wprost ad. egzaminów; stwierdzają "tylko" czy ma dys-, itp. Więc zapisu być nie musi, ale powinien być wdrożony.

19. listopada 2025 19:40
Doradźcie proszę czy w opinii o dysgrafii musi być wprost zapis że uczeń może pisać egzamin E8 na komputerze? Uczeń nie wdrożony do komputera rodzice naciskają a ja nie mam pewności

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png jakie programy profi...
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum