ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 15

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,732
bullet.png Najnowszy użytkownik: EwelinaR

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Proboszczowie mogą sprawdzać oceny z religii
 


Proboszczowie mogą sprawdzać oceny z religii

Katecheci, którzy udostępniają księżom informacje z dzienników dotyczące tego przedmiotu, działają zgodnie z prawem
 
Komunikat w sprawie sposobu wykonania przepisu art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy Karta Nauczyciela
 


Dodatkowa godzina

MEN przemówiło...znowu
 
Uczniom z dysleksją trzeba pomagać
 


Uczniom z dysleksją trzeba pomagać.

Uczeń z dysleksją musi pracować nad swoimi trudnościami. Dla jego dobra wymagania wobec niego powinny być większe. Inaczej trudności będą się pogłębiały – pisze Katarzyna Hall, minister edukacji narodowej
 
Rodzice nie interesują się szkołą
 


Rodzice nie interesują się szkołą

Polski rodzic nie jest zainteresowany szkolnym życiem swojego dziecka.
Wie o nim niewiele, podobnie jak o tym, co jego pociecha robi po skończeniu obowiązkowych lekcji. Tak przynajmniej wynika z badań jakie na zlecenie "Polski" przeprowadzono w ramach naszej akcji "Szkoła bez przemocy". - Wszystko to wygląda raczej pesymistycznie - skwitował wczoraj, podczas oficjalnego rozpoczęcia tegorocznej, IV już edycji tej akcji, prof. Janusz Czapiński, autor badań. Po raz pierwszy nie pytano bowiem uczniów i nauczycieli o to, co w polskiej szkole jest złe, a co dobre, ale sprawdzono stan wiedzy rodziców i ich zaangażowanie w szkolne życie dzieci.
 
Szkoła musi się zmienić, bo inaczej Polska zginie
 


Czy tylko szkoła musi się zmienić ?

Z prof. Januszem Czapińskim, psychologiem społecznym, autorem raportu "Przemoc i inne problemy w polskiej szkole w oczach rodziców 2009", rozmawia Mira Suchodolska.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

16. października 2025 15:09
Dzień dobry, czy zgodne z prawem jest łączenie w grupy dzieci na zindywidualizowane
j ścieżce edukacyjnej w klasach 1-3. Jeden świetnie liczy, ale nie potrafi czytać, inni czytają, ale nie licz

08. października 2025 20:39
Dziękuję, Tomek. Rozumiem, że traktuje go jak każdego polskiego ucznia. Pozdrawiam!

06. października 2025 22:03
Uczycielka25 - jeśli uczeń wymaga pomocy pp i jest na to zgoda to jest ta pomoc udzielana. Rozporządzenie o pomocy pp opisuje, kto może to zainicjować.

06. października 2025 22:01
renja-13 jeśli niepubliczna poradnia (upraszczając) spełnia wymagania jak dla publicznych to - tak, respektuje; z wyłączeniem tego co prawo przyznaje tylko publicznym, np. opinia WWR.

06. października 2025 21:08
Czy w Waszych szkołach respektowane są opinie wydane przez niepubliczne/prywa
tne poradnie psych.-ped? Czy taki dokument może być podstawą dostosowań np. na egzaminie maturalnym?

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png dziennik
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum