ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 9

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Komunikat w sprawie sposobu wykonania przepisu art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy Karta Nauczyciela
 


Dodatkowa godzina

MEN przemówiło...znowu
 
Uczniom z dysleksją trzeba pomagać
 


Uczniom z dysleksją trzeba pomagać.

Uczeń z dysleksją musi pracować nad swoimi trudnościami. Dla jego dobra wymagania wobec niego powinny być większe. Inaczej trudności będą się pogłębiały – pisze Katarzyna Hall, minister edukacji narodowej
 
Rodzice nie interesują się szkołą
 


Rodzice nie interesują się szkołą

Polski rodzic nie jest zainteresowany szkolnym życiem swojego dziecka.
Wie o nim niewiele, podobnie jak o tym, co jego pociecha robi po skończeniu obowiązkowych lekcji. Tak przynajmniej wynika z badań jakie na zlecenie "Polski" przeprowadzono w ramach naszej akcji "Szkoła bez przemocy". - Wszystko to wygląda raczej pesymistycznie - skwitował wczoraj, podczas oficjalnego rozpoczęcia tegorocznej, IV już edycji tej akcji, prof. Janusz Czapiński, autor badań. Po raz pierwszy nie pytano bowiem uczniów i nauczycieli o to, co w polskiej szkole jest złe, a co dobre, ale sprawdzono stan wiedzy rodziców i ich zaangażowanie w szkolne życie dzieci.
 
Szkoła musi się zmienić, bo inaczej Polska zginie
 


Czy tylko szkoła musi się zmienić ?

Z prof. Januszem Czapińskim, psychologiem społecznym, autorem raportu "Przemoc i inne problemy w polskiej szkole w oczach rodziców 2009", rozmawia Mira Suchodolska.
 
Albo chodzisz na religię, albo szukaj innej szkoły
 


Albo chodzisz na religię, albo szukaj innej szkoły

- Moja córka chciała się uczyć w gimnazjum plastycznym. Gdy dyrektorka dowiedziała się, że nie będzie chodzić na lekcje religii, zaproponowała poszukanie innej szkoły. W Polsce, w środku Europy - opowiada pani Teresa.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]