ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 12

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,046
bullet.png Najnowszy użytkownik: Marteczka

Ostatnie komentarze
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
bullet.png Im niższy indeks ty...
bullet.png Proszę o podpowied...
bullet.png W punkt.:)
 
Z młodymi trzeba robić deal
 


Z młodymi trzeba robić deal


Ciągle pokutuje przekonanie, że dorosły powinien lub nawet musi wiedzieć, jak to z tą młodzieżą jest. A przecież można uczyć się od siebie nawzajem - mówi prof. Barbara Fatyga*

 
Domy dziecka dalej poza standardami
 


Domy dziecka dalej poza standardami


Domy dziecka mają problemy z zapewnieniem odpowiedniej liczby opiekunów. Część samorządów już obecnie tworzy małe placówki opiekuńcze. Zdaniem ekspertów więcej dzieci powinno trafiać do rodzin zastępczych.
 
Kuratoria oświaty nie opiniują arkuszy organizacyjnych szkół
 


Kuratoria oświaty nie opiniują arkuszy organizacyjnych szkół


Tylko miesiąc dyrektorzy szkół mają na przygotowanie arkuszy organizacyjnych na przyszły rok. Gminy zaakceptują je bez opinii kuratora oświaty.
 
Pytania minister Hall
 


Pytania minister Hall


MEN zaczęło debatę o nowej Karcie nauczyciela. Własnego projektu nie ma.
– Dostaję listy od nauczycieli, którzy nie są zadowoleni z obecnego systemu awansu zawodowego. Piszą, że ich koledzy, którzy nie zajmują się młodzieżą, ale wypełnianiem potrzebnych papierków, awansują szybciej od tych, którzy poświęcają się uczniom. A samorządowcy i dyrektorzy wnioskują o zmianę przepisów, które utrudniają zarządzanie szkołą – tak szefowa MEN Katarzyna Hall argumentowała potrzebę prac nad nową Kartą nauczyciela.
 
Powstaną zespoły dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
 


Powstaną zespoły dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi


Specjalne szkolne zespoły będą pomagać w kształceniu uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi, m.in. niepełnosprawnych, mających szczególne trudności w nauce i pochodzących z zagranicy - planuje Ministerstwo Edukacji Narodowej.


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

28. marca 2024 23:08
Przy czym nie musi być wprost w orzeczeniu napisane, że ma być pomoc; tylko tak jak napisał już Kazimierz - zależy co dziecko potrzebuje (a zawarto w orzeczeniu) (por. Roz. Dz.U.2020,1309,§7)
.

27. marca 2024 00:12
Tak, jeśli wynika to z realizacji zadań zawartych w orzeczeniu.

26. marca 2024 21:23
Czy zgodnym z przepisami jest zatrudnienie pomocy nauczyciela dla ucznia z autyzmem w szkole ogólnodostępnej w klasach 1-8?

21. marca 2024 09:36
Ktoś ma może "podzielić się " planem pracy pedagoga szkolnego szkół średnich ?

15. marca 2024 14:00
Witam! Może ktoś ma lub może pomóc co napisać w opinii mentora dla psychologa. Pozdrawiam.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png pedagog szkolny i sp...
bullet.png specjaliści od 1 wr...
bullet.png jakie programy profi...
bullet.png POLECANY PRAWNIK - p...
Najciekawsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje? [438]