ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 3

bullet.png Użytkowników online: 1
jolduc

bullet.png Łącznie użytkowników: 17,944
bullet.png Najnowszy użytkownik: dominika4
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Uzależnienia i agresja wśród uczniów
 
Klasa ........ Wiek

........................................
Płeć K M

UZALEŻNIENIA W SZKOLE klasy IV-VI SP i I-III Gimnazjum.
Przeczytaj uważnie pytania, następnie otocz kółkiem swoją odpowiedź, nie ma tu złych lub dobrych odpowiedzi. Ankieta ma na celu zdiagnozowanie PROBLEMU UZALEŻNIENIA na terenie szkoły. Proszę ODPOWIADAJ SZCZERZE!


1.Czy masz dostęp do komputera?
a.tak
b.nie
2.Jak często korzystasz z komputera?
I Każdego dnia :
a)Do godziny,
b)1-3 godzin,
c)Ponad 3 godziny,
II Kilka razy w tygodniu
a.Dwa, trzy razy,
b.4-5 razy,
c.Inaczej (podaj ile)

...........................................

3.Czy lubisz gry komputerowe? tak nie
jeśli tak to podaj w co grasz najczęściej
a)

............................................
b)

............................................
c)

............................................
4.Czy ktoś z dorosłych kontroluje Twój czas spędzany przed komputerem?
a.Tak,
b.Nie.

5.Czy spotkałeś się z przejawami cyberprzemocy wobec Ciebie?
a.Tak
Jeśli tak, to podaj przykład

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................
b.Nie
c.Nie wiem

6.Czy Twoim zdaniem możesz otrzymać na terenie szkoły propozycję palenia papierosów?
a.Tak,
b.Nie,
7.Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się palić papierosy?
a.Tak, palę
b.Tak , czasami
c.Nie

Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na poprzednie pytanie odpowiedz na to pytanie, jeśli odpowiedziałeś NIE przejdź do kolejnego pytania.

8.Jakim powodem kierujesz się paląc papierosy?
a.Rozładowanie napięcia,
b.Podporządkowanie się i zaimponowanie kolegom,
c.Inny (podaj jaki)

.......................................................

.......................................................

9.Czy zdarzyło ci się spożyć kiedykolwiek alkohol?
a.Tak
b.Nie

10.Jeśli tak to jakie jakiego rodzaju był to alkohol?
a.Piwo
b.Wino
c.Wódka
d.Inne

......................................................

11.Jak oceniasz zjawisko narkomanii?
a. poważny problem c) tragedia e) nie mam zdania
b. niezła zabawa d) zależy od sytuacji
12.Czy kiedykolwiek zetknąłeś się z narkotykami?
a.Tak
b.Nie
13.Czy Twoim zdaniem istnieje w szkole problem narkotyków?:
a.Tak
b.Nie
c.Nie wiem

14.Czy kiedykolwiek miałeś/łaś kontakt z narkotykami?:
a.Tak, jeden raz
b.Tak, kilka razy
c.Tak, wiele razy
d.Nie
Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na to pytanie przejdź do kolejnego pytania.
Jeśli odpowiedziałeś rNIEr1; . DZIĘKUJE KONIEC ANKIETY

15.Gdzie zażywałeś/łaś narkotyki?:

a.W parku,
b.W lokal,
c.U kolegów,
d.W domu,
e.W szkole.

Dziękuję za wypełnienie ankiety

Ankietę przygotowała Wioletta Plich-Patora
Pedagog szkolny w ZSG w Szczawinieq95;

Klasa........

Wiek...........

Płeć K M

BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Przeczytaj uważnie pytania, następnie otocz kółkiem swoją odpowiedź, nie ma tu złych lub dobrych odpowiedzi. Ankieta ma na celu zdiagnozowanie poczucia bezpieczeństwa na terenie szkoły. Proszę ODPOWIADAJ SZCZERZE!

1.Czy czujesz się zintegrowany ze swoją klasą?:

a.Zintegrowanych z całą klasą,
b.W małych grupkach,
c.Czuje się czasami zagubionych,
d.Jestem zastraszany,
e.Nie jestem zintegrowany ze swoją klasą.

2.Czy czujesz się bezpiecznie na terenie szkoły?:
a.Zawsze bezpiecznie,
b.Bardzo często,
c.Czasami czuje zagrożenie,
d.Obawiam się (podaj czego).

...............................................

3.Czujesz się bezpiecznie ponieważ:
a.Są dyżury nauczycielskie,
b.Masz dobry kontakt z kolegami,
c.Jest dobry klimat w szkole,
d.Mam z większością stosunki przyjacielskie,

4.Czego boisz się najbardziej na terenie naszej szkoły?:
a.Boję się kradzieży,
b.Czuje respekt przed niektórymi nauczycielami,
c.Wyśmiewania
d.Inne (podaj jakie)

...............................................
e.Niczego.

5.Najbardziej moje poczucie bezpieczeństwa jest zagrożone ze strony?
a.Starszych kolegów,
b.Młodszych kolegów,
c.Nie jest zagrożone.
d.Inny powód (podaj jaki)

...................................................

6.Z jakimi przejawami agresji fizycznej WOBEC CIEBIE spotykałeś/łaś się na terenie szkoły?:
a. Bicie,
b. Popychanie,
c.Szczypanie,
d. Obijanie
e.Inne (podaj jakie)

...............................................

7.Z jakimi przejawami agresji werbalnej WOBEC CIEBIE spotykałeś się na terenie szkoły?:
a.wyzwiska,
b.zastraszanie,
c.wyśmiewanie,
d.groźby,
e.szantaż,
f.ośmieszanie,
g.plotkowanie,
h.namawianie się,
i.przekleństwa
j.inne (podaj jakie)
k.Jeśli chcesz podaj konkretne przykłady

........................................................

........................................................

........................................................

........................................................

8.Jakie Twoim zdaniem są relacje między nauczycielami, a uczniami?:
a.Życzliwe
b.Nieżyczliwe,
c.Trudne do określenia(neutralne),
d.Inne (podaj jakie|)

....................................................

9.Twoje samopoczucie w klasie?:
a.Dostatecznie dobrze,
b.Bardzo dobrze,
c.Super dobrze.
d.Inne (poda jakie)

.......................................................

10.Co Twoim zdaniem wpłynęło by na poprawę bezpieczeństwa w szkole?:

a.lepszy monitoring,
b.właściwie reagujący nauczyciele,
c.dobra atmosfera w klasie (między uczniami)
d.pomoc pedagoga szkolnego,
e.prelekcje z policją
f.inne

.................................................

Dziękuję za wypełnienie ankiety

Ankietę przygotowała Wioletta Plich-Patora
Pedagog szkolny w ZSG w Szczawinie
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
bullet.png projekt "Wolni-bez-W...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

23/10/2014
agnieszko moze masz jednak coś?
23/10/2014
No właśnie Sebastianos1, konspekty dla maluchów na "wagę złota", mam ten sam problem:-(((
23/10/2014
nikt nie wie? Frown
23/10/2014
witajcie mam jutro przeprowadzić 25-cio minutowe zajecia integracyjne w pierwszej klasie szkoły podstawowej. pomóżcie co zrobic z tymi dzieciakami . mój e-mail: s.chec@buziaczek.p
l z góry dzięki
23/10/2014
chyba dla każdego jasne, że słów nie rzuca się tak sobie, w nosie mam czy "to" potem ogląda swiatło dzienne
23/10/2014
A ja nie mam w nosie. Moja żona miała taki przypadek i grożono jej rękoczynami. Wieś, ludzie mieszkający parę domów dalej. Było groźnie, ale na szczęście ja dość duży jestem i odpuścili konfrontację.
23/10/2014
Każde pismo, a szczególnie to wychodzące ze szkoły, trzeba gruntownie przemyśleć. Słowa rzucane tak sobie często odbijają się mocną czkawką (patrz marszałek Sikorski).
23/10/2014
skoro się pod czyms podpisuję, to biorę pełna odpowiedzialnosć za to co napisałam i nosie mam czy sąd to wysyła, czyta czy formie teatru kukiełkowego przedstawia
23/10/2014
A do tego...Sąd podczas rozprawy głośno odczytuje również opinię ze szkoły o uczniu, którego sprawa dotyczy...takie buty! czyli pisma do sądu dobrze przemyśleć Wink pozdrawiam
21/10/2014
jeśli wysłane jest pismo o wgląd w sytuację rodzinną to sąd kopię pisma wysyła rodzinie , ktorej to pismo dotyczy Sad
20/10/2014
Dzięki, pytam, bo akurat z przedmiotową rodziną, sprawa jest trudna i wolę się upewniać.Pozdrawia
m
20/10/2014
Przecież to pismo urzędowe. Nie ma podstaw utajnienia.
20/10/2014
Witam, czy ktoś może mi poradzić??? Tata żąda udostępnienia wniosku, jaki szkoła złożyła do sądu rodzinnego? Co robić, czy mam wydać kopię czy nie? Dzięki
20/10/2014
oj timonie Tobie to zawsze mało Smile
20/10/2014
Reszta- dzięki. Czekam na więcej Smile
20/10/2014
"zgłąb" się Szefie, ja do tej pory mam uśmiech na pysku jak sobie przypomnę naszą wyprawę Smile
20/10/2014
A ja jestem po trzydniowej wyprawie "grona" do Pragi. Było bosko. W szczegóły nie będę się zagłębiał Grin Grin
is
20/10/2014
Pedagodzy z Kazimierza Dolnego, Sandomierza, Nałęczowa-byłam u Was na wycieczce-piękne okolice.Pozdrawiam
is
20/10/2014
anula -po pracy napiszę w tej sprawie na PW
20/10/2014
"sytuacja szkolna dziecka" jakie zajecia polecacie?
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png "świeżo upieczony" p...
bullet.png śmiech to zdrowie
bullet.png przerwa w nauce z po...
bullet.png upośledzenie w stopn...
bullet.png sp - specyficzne pro...
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1161]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [416]
bullet.png Prezentacja [411]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


8,318,861 Unikalnych wizyt