ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 5

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 18,797
bullet.png Najnowszy użytkownik: paula mikolajczak
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Uzależnienia i agresja wśród uczniów
 
Klasa ........ Wiek

........................................
Płeć K M

UZALEŻNIENIA W SZKOLE klasy IV-VI SP i I-III Gimnazjum.
Przeczytaj uważnie pytania, następnie otocz kółkiem swoją odpowiedź, nie ma tu złych lub dobrych odpowiedzi. Ankieta ma na celu zdiagnozowanie PROBLEMU UZALEŻNIENIA na terenie szkoły. Proszę ODPOWIADAJ SZCZERZE!


1.Czy masz dostęp do komputera?
a.tak
b.nie
2.Jak często korzystasz z komputera?
I Każdego dnia :
a)Do godziny,
b)1-3 godzin,
c)Ponad 3 godziny,
II Kilka razy w tygodniu
a.Dwa, trzy razy,
b.4-5 razy,
c.Inaczej (podaj ile)

...........................................

3.Czy lubisz gry komputerowe? tak nie
jeśli tak to podaj w co grasz najczęściej
a)

............................................
b)

............................................
c)

............................................
4.Czy ktoś z dorosłych kontroluje Twój czas spędzany przed komputerem?
a.Tak,
b.Nie.

5.Czy spotkałeś się z przejawami cyberprzemocy wobec Ciebie?
a.Tak
Jeśli tak, to podaj przykład

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................
b.Nie
c.Nie wiem

6.Czy Twoim zdaniem możesz otrzymać na terenie szkoły propozycję palenia papierosów?
a.Tak,
b.Nie,
7.Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się palić papierosy?
a.Tak, palę
b.Tak , czasami
c.Nie

Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na poprzednie pytanie odpowiedz na to pytanie, jeśli odpowiedziałeś NIE przejdź do kolejnego pytania.

8.Jakim powodem kierujesz się paląc papierosy?
a.Rozładowanie napięcia,
b.Podporządkowanie się i zaimponowanie kolegom,
c.Inny (podaj jaki)

.......................................................

.......................................................

9.Czy zdarzyło ci się spożyć kiedykolwiek alkohol?
a.Tak
b.Nie

10.Jeśli tak to jakie jakiego rodzaju był to alkohol?
a.Piwo
b.Wino
c.Wódka
d.Inne

......................................................

11.Jak oceniasz zjawisko narkomanii?
a. poważny problem c) tragedia e) nie mam zdania
b. niezła zabawa d) zależy od sytuacji
12.Czy kiedykolwiek zetknąłeś się z narkotykami?
a.Tak
b.Nie
13.Czy Twoim zdaniem istnieje w szkole problem narkotyków?:
a.Tak
b.Nie
c.Nie wiem

14.Czy kiedykolwiek miałeś/łaś kontakt z narkotykami?:
a.Tak, jeden raz
b.Tak, kilka razy
c.Tak, wiele razy
d.Nie
Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na to pytanie przejdź do kolejnego pytania.
Jeśli odpowiedziałeś rNIEr1; . DZIĘKUJE KONIEC ANKIETY

15.Gdzie zażywałeś/łaś narkotyki?:

a.W parku,
b.W lokal,
c.U kolegów,
d.W domu,
e.W szkole.

Dziękuję za wypełnienie ankiety

Ankietę przygotowała Wioletta Plich-Patora
Pedagog szkolny w ZSG w Szczawinieq95;

Klasa........

Wiek...........

Płeć K M

BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Przeczytaj uważnie pytania, następnie otocz kółkiem swoją odpowiedź, nie ma tu złych lub dobrych odpowiedzi. Ankieta ma na celu zdiagnozowanie poczucia bezpieczeństwa na terenie szkoły. Proszę ODPOWIADAJ SZCZERZE!

1.Czy czujesz się zintegrowany ze swoją klasą?:

a.Zintegrowanych z całą klasą,
b.W małych grupkach,
c.Czuje się czasami zagubionych,
d.Jestem zastraszany,
e.Nie jestem zintegrowany ze swoją klasą.

2.Czy czujesz się bezpiecznie na terenie szkoły?:
a.Zawsze bezpiecznie,
b.Bardzo często,
c.Czasami czuje zagrożenie,
d.Obawiam się (podaj czego).

...............................................

3.Czujesz się bezpiecznie ponieważ:
a.Są dyżury nauczycielskie,
b.Masz dobry kontakt z kolegami,
c.Jest dobry klimat w szkole,
d.Mam z większością stosunki przyjacielskie,

4.Czego boisz się najbardziej na terenie naszej szkoły?:
a.Boję się kradzieży,
b.Czuje respekt przed niektórymi nauczycielami,
c.Wyśmiewania
d.Inne (podaj jakie)

...............................................
e.Niczego.

5.Najbardziej moje poczucie bezpieczeństwa jest zagrożone ze strony?
a.Starszych kolegów,
b.Młodszych kolegów,
c.Nie jest zagrożone.
d.Inny powód (podaj jaki)

...................................................

6.Z jakimi przejawami agresji fizycznej WOBEC CIEBIE spotykałeś/łaś się na terenie szkoły?:
a. Bicie,
b. Popychanie,
c.Szczypanie,
d. Obijanie
e.Inne (podaj jakie)

...............................................

7.Z jakimi przejawami agresji werbalnej WOBEC CIEBIE spotykałeś się na terenie szkoły?:
a.wyzwiska,
b.zastraszanie,
c.wyśmiewanie,
d.groźby,
e.szantaż,
f.ośmieszanie,
g.plotkowanie,
h.namawianie się,
i.przekleństwa
j.inne (podaj jakie)
k.Jeśli chcesz podaj konkretne przykłady

........................................................

........................................................

........................................................

........................................................

8.Jakie Twoim zdaniem są relacje między nauczycielami, a uczniami?:
a.Życzliwe
b.Nieżyczliwe,
c.Trudne do określenia(neutralne),
d.Inne (podaj jakie|)

....................................................

9.Twoje samopoczucie w klasie?:
a.Dostatecznie dobrze,
b.Bardzo dobrze,
c.Super dobrze.
d.Inne (poda jakie)

.......................................................

10.Co Twoim zdaniem wpłynęło by na poprawę bezpieczeństwa w szkole?:

a.lepszy monitoring,
b.właściwie reagujący nauczyciele,
c.dobra atmosfera w klasie (między uczniami)
d.pomoc pedagoga szkolnego,
e.prelekcje z policją
f.inne

.................................................

Dziękuję za wypełnienie ankiety

Ankietę przygotowała Wioletta Plich-Patora
Pedagog szkolny w ZSG w Szczawinie
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Plan rozwoju zawodow...
bullet.png Dzieci z zespołem na...
bullet.png Scenariusz zajęć rew...
bullet.png Płciowość - dar czy ...
bullet.png "Trening pewności si...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

01/07/2015
mucha27 i ja i ja chcę to zobaczyć :-)
01/07/2015
mucha27- zaczynam od jutra Smile Reszta przyłączysz się ? Wink
01/07/2015
01/07/2015
Timon, zacznijmy już ćwiczyć Smile
01/07/2015
mucha27- z przyjemnością dołączę do Twojego pokazu- zróbmy tandem Grin
30/06/2015
Grin
30/06/2015
Mam nadzieję, że ten wielki dzień nadejdzie szybko, bo za kilka lat SKS "znacznie zuboży" mój pokaz Grin
30/06/2015
Mucha, czuję się zaproszony na występ, a jak nie to banuję konto Grin Grin Grin
30/06/2015
A ja ubiorę 10 cm szpilki i zatańczę w szkole na rurze Grin Połowa szkoły padłaby na zawał już na widok mojej osoby w szpilkach.
30/06/2015
W dniu, w którym odejdzie obecna pani "minister" w sposób ekstremalny nadużyję wyrobów przemysłu monopolowego.
30/06/2015
Fajnie się czują ci, którzy teraz nie zdali mając w pamięci kilka poprzednich roczników, które dostawały świadectwo dojrzałości w zasadzie za friko.
30/06/2015
"...drodzy maturzyści, daliście radę..." powiedziała ministra w kontekście...74%
30/06/2015
Ja również. Czym innym jest jednak pomoc, a czym innym samodzielne pisanie opinii. Zdarza mi się oczywiście pisać je osobiście, ale co do zasady wiodącą rolę ma tu wychowawca.
is
30/06/2015
Jako pedagog zawsze oferuję pomoc wychowawcom w napisaniu opinii, nawet gdy ucznia nie znam.
is
30/06/2015
U nas jest tak,że pisze wychowawca a gdy nie ma wychowawcy, to pedagog lub inna osoba gdy i jego nie ma pisze opinie po wcześniejszym kontakcie z wychowawcą.
29/06/2015
Oczywiście, jeśli mam jakąś istotną wiedzę na temat ucznia, to mogę (i powinienem) współredagować informację o nim.
29/06/2015
Jak mogę pisać (i podpisywać swoim nazwiskiem) opinię (a raczej informację) o uczniu, z którym nie pracuję?
29/06/2015
Nie znam zapisów mówiących o tym wprost. Nie da się wszystkiego skodyfikować. Niektóre sprawy rozumie się same przez się.
29/06/2015
czy jest to gdzieś w prawie zapisane?
29/06/2015
Oczywiście inni specjaliści pracujący z dzieckiem mogą i powinni wnieść coś do takiej opinii.
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Kodeks Równego Trakt...
bullet.png egz.-mianowanie od s...
bullet.png Od głównego administ...
bullet.png śmiech to zdrowie
bullet.png wakacje:)
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [441]
bullet.png Prezentacja [414]
bullet.png godziny pedagoga ... [362]


10,026,833 Unikalnych wizyt