ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 2

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 17,981
bullet.png Najnowszy użytkownik: caleo
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Uzależnienia i agresja wśród uczniów
 
Klasa ........ Wiek

........................................
Płeć K M

UZALEŻNIENIA W SZKOLE klasy IV-VI SP i I-III Gimnazjum.
Przeczytaj uważnie pytania, następnie otocz kółkiem swoją odpowiedź, nie ma tu złych lub dobrych odpowiedzi. Ankieta ma na celu zdiagnozowanie PROBLEMU UZALEŻNIENIA na terenie szkoły. Proszę ODPOWIADAJ SZCZERZE!


1.Czy masz dostęp do komputera?
a.tak
b.nie
2.Jak często korzystasz z komputera?
I Każdego dnia :
a)Do godziny,
b)1-3 godzin,
c)Ponad 3 godziny,
II Kilka razy w tygodniu
a.Dwa, trzy razy,
b.4-5 razy,
c.Inaczej (podaj ile)

...........................................

3.Czy lubisz gry komputerowe? tak nie
jeśli tak to podaj w co grasz najczęściej
a)

............................................
b)

............................................
c)

............................................
4.Czy ktoś z dorosłych kontroluje Twój czas spędzany przed komputerem?
a.Tak,
b.Nie.

5.Czy spotkałeś się z przejawami cyberprzemocy wobec Ciebie?
a.Tak
Jeśli tak, to podaj przykład

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................
b.Nie
c.Nie wiem

6.Czy Twoim zdaniem możesz otrzymać na terenie szkoły propozycję palenia papierosów?
a.Tak,
b.Nie,
7.Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się palić papierosy?
a.Tak, palę
b.Tak , czasami
c.Nie

Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na poprzednie pytanie odpowiedz na to pytanie, jeśli odpowiedziałeś NIE przejdź do kolejnego pytania.

8.Jakim powodem kierujesz się paląc papierosy?
a.Rozładowanie napięcia,
b.Podporządkowanie się i zaimponowanie kolegom,
c.Inny (podaj jaki)

.......................................................

.......................................................

9.Czy zdarzyło ci się spożyć kiedykolwiek alkohol?
a.Tak
b.Nie

10.Jeśli tak to jakie jakiego rodzaju był to alkohol?
a.Piwo
b.Wino
c.Wódka
d.Inne

......................................................

11.Jak oceniasz zjawisko narkomanii?
a. poważny problem c) tragedia e) nie mam zdania
b. niezła zabawa d) zależy od sytuacji
12.Czy kiedykolwiek zetknąłeś się z narkotykami?
a.Tak
b.Nie
13.Czy Twoim zdaniem istnieje w szkole problem narkotyków?:
a.Tak
b.Nie
c.Nie wiem

14.Czy kiedykolwiek miałeś/łaś kontakt z narkotykami?:
a.Tak, jeden raz
b.Tak, kilka razy
c.Tak, wiele razy
d.Nie
Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na to pytanie przejdź do kolejnego pytania.
Jeśli odpowiedziałeś rNIEr1; . DZIĘKUJE KONIEC ANKIETY

15.Gdzie zażywałeś/łaś narkotyki?:

a.W parku,
b.W lokal,
c.U kolegów,
d.W domu,
e.W szkole.

Dziękuję za wypełnienie ankiety

Ankietę przygotowała Wioletta Plich-Patora
Pedagog szkolny w ZSG w Szczawinieq95;

Klasa........

Wiek...........

Płeć K M

BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Przeczytaj uważnie pytania, następnie otocz kółkiem swoją odpowiedź, nie ma tu złych lub dobrych odpowiedzi. Ankieta ma na celu zdiagnozowanie poczucia bezpieczeństwa na terenie szkoły. Proszę ODPOWIADAJ SZCZERZE!

1.Czy czujesz się zintegrowany ze swoją klasą?:

a.Zintegrowanych z całą klasą,
b.W małych grupkach,
c.Czuje się czasami zagubionych,
d.Jestem zastraszany,
e.Nie jestem zintegrowany ze swoją klasą.

2.Czy czujesz się bezpiecznie na terenie szkoły?:
a.Zawsze bezpiecznie,
b.Bardzo często,
c.Czasami czuje zagrożenie,
d.Obawiam się (podaj czego).

...............................................

3.Czujesz się bezpiecznie ponieważ:
a.Są dyżury nauczycielskie,
b.Masz dobry kontakt z kolegami,
c.Jest dobry klimat w szkole,
d.Mam z większością stosunki przyjacielskie,

4.Czego boisz się najbardziej na terenie naszej szkoły?:
a.Boję się kradzieży,
b.Czuje respekt przed niektórymi nauczycielami,
c.Wyśmiewania
d.Inne (podaj jakie)

...............................................
e.Niczego.

5.Najbardziej moje poczucie bezpieczeństwa jest zagrożone ze strony?
a.Starszych kolegów,
b.Młodszych kolegów,
c.Nie jest zagrożone.
d.Inny powód (podaj jaki)

...................................................

6.Z jakimi przejawami agresji fizycznej WOBEC CIEBIE spotykałeś/łaś się na terenie szkoły?:
a. Bicie,
b. Popychanie,
c.Szczypanie,
d. Obijanie
e.Inne (podaj jakie)

...............................................

7.Z jakimi przejawami agresji werbalnej WOBEC CIEBIE spotykałeś się na terenie szkoły?:
a.wyzwiska,
b.zastraszanie,
c.wyśmiewanie,
d.groźby,
e.szantaż,
f.ośmieszanie,
g.plotkowanie,
h.namawianie się,
i.przekleństwa
j.inne (podaj jakie)
k.Jeśli chcesz podaj konkretne przykłady

........................................................

........................................................

........................................................

........................................................

8.Jakie Twoim zdaniem są relacje między nauczycielami, a uczniami?:
a.Życzliwe
b.Nieżyczliwe,
c.Trudne do określenia(neutralne),
d.Inne (podaj jakie|)

....................................................

9.Twoje samopoczucie w klasie?:
a.Dostatecznie dobrze,
b.Bardzo dobrze,
c.Super dobrze.
d.Inne (poda jakie)

.......................................................

10.Co Twoim zdaniem wpłynęło by na poprawę bezpieczeństwa w szkole?:

a.lepszy monitoring,
b.właściwie reagujący nauczyciele,
c.dobra atmosfera w klasie (między uczniami)
d.pomoc pedagoga szkolnego,
e.prelekcje z policją
f.inne

.................................................

Dziękuję za wypełnienie ankiety

Ankietę przygotowała Wioletta Plich-Patora
Pedagog szkolny w ZSG w Szczawinie
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
bullet.png projekt "Wolni-bez-W...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

30/10/2014
7 dni od daty doręczenia, stąd ważna ta zwtotka, bo tam data doręczenia
30/10/2014
Dziękuję bardzo Smile
30/10/2014
taka sama procedura
30/10/2014
chodzi mi o dzieci, od których rodziców nie dostałam powiadomienia o miejscu realizacji obowiązku a zwrotki wróciły nie podpisane.
30/10/2014
tytuł wykonawczny z wnioskiem (oczywiście żółta zwrotka)
30/10/2014
policji? chyba, że jako inf. o "postępach" dziecięcia, upomnienie do rodziców, (żółta zwrotka), nie ma poprawy to do op
30/10/2014
Moi drodzy mam pytanie. Ile upomnień wysyłacie rodzicom zanim wysyłacie pismo do policji na temat spełniania obowiązku szkolnego? Już zgłupiałam :/
is
30/10/2014
Majka-?
29/10/2014
Może zapytaj samych biernych alkoholików, jak chcą by ich przedstawić. Ja bym zapytała Smile
28/10/2014
Też tak uważam nie wiem dlaczego poradnia tak pisze w orzeczeniach.
28/10/2014
Terapię pedagogiczną (zajęcia korekcyjno-kompens
acyjne) może mieć "obok" rewalidacji, a nie zamiast niej. To dwie różne sprawy.
28/10/2014
Jak to jest czy to poprawna forma dziecko z uposl lekkim i ma mieć rewalidacje przeznaczoną na terapię psychologiczno - pedagogiczną?
27/10/2014
Reszto, u mnie też co kilka lat.
27/10/2014
konretnymi do działań, z terminami, osobami odpowiedzialnymi itd. I do progr. i do planów można robić w każdej chwili aneksy... te dokumenty mają żyć.
27/10/2014
A ja się upieram, że programy pisze się na dłużej (3, 5 lat), duże, z założeniami, celami, odbiorcami, treściami, odbiorcami itd. A do nich każdego roku pisze się plany, szczegółowe, z zadaniami
27/10/2014
Ponieważ jednak programy te uchwala rada rodziców w porozumieniu z radą pedagogiczną, to wydaje mi się, że i korekty powinny być w ten sam sposób zatwierdzone.
27/10/2014
na dany rok szkolny co nie przekreśla możliwości kontynuowania tych programów w następnych latach czy też wprowadzania do nich drobnych korekt.
27/10/2014
W ustawie o systemie oświaty nie określono, na jaki okres czasu uchwalany jest program wychowawczy i program profilaktyki. Z praktyki szkolnej wynika jednak, że programy te opracowuje się najczęściej
27/10/2014
Czy program wychowawczy szkoły można zaktualizować później, niż do 30 września? Jeśli tak, to jakie są procedury?
26/10/2014
No, zauważyłam i nie za bardzo mi się to podoba. Nie neguję korzystania z pomocy, bo pomaganie jest fajne, ale wyręczanie już raczej nie...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png śmiech to zdrowie
bullet.png n-le nie pukają do d...
bullet.png zastępstwa realizowa...
bullet.png nauczyciel wspierający
bullet.png zagr. niedost. społ....
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1161]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [416]
bullet.png Prezentacja [411]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


8,353,786 Unikalnych wizyt