Tylko osiem procent rodziców wie, jak wychowywać dziecko
Tylko osiem procent rodziców wie, jak wychowywać dziecko
Tylko osiem procent rodziców ma wystarczającą wiedzę i umiejętności potrzebne do wychowania dziecka - wynika z badania kompetencji wychowawczych rodziców, przedstawionego w poniedziałek w ramach kampanii społecznej "Mądrzy rodzice".
Tylko nieco ponad połowa rodziców chodzi regularnie na szkolne zebrania. Powody są różne, a wśród nich zbyt wczesne godziny spotkań z nauczycielem. Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dotrzeć na rozmowę z wychowawcą np. w środę o godz. 16.30.
Tomek posłał swojego trzylatka od września do przedszkola. Po kilku dniach usłyszał, że pierwsze zebranie dla rodziców wyznaczono na godz. 16 we wtorek. - Pracuję w Warszawie, a mieszkanie i przedszkole syna mam w Piasecznie. By w ogóle pójść na spotkanie z przedszkolanką, musiałem wziąć dzień wolnego - skarży się rodzic. - Opiekunki, która na co dzień odbiera syna, na zebranie przecież nie wyślę.
Wesoła szkoła" to podręcznik matematyki dla trzecioklasistów, ale żeby rozwiązać zawarte w nim zadania, nie wystarczą podstawy arytmetyki. Potrzebny jest co najmniej szósty zmysł, bo jak inaczej odpowiedzieć na pytanie: Ile Helenka zapłaciła za zakupy, jeżeli długopis kosztował 7zł, a Helenka kupiła długopis i książkę? Takich kwiatków, znalazła je w podręczniku i umieściła na swoim profilu Reporterka 24 aksal1, jest więcej...
Minister Hall odwołała dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej
Minister Hall odwołała dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej
Prof. Krzysztof Konarzewski został odwołany z funkcji dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Jak podaje MEN, odwołanie wiąże się z potrzebą wprowadzenia bardziej efektywnych metod zarządzania komisją.gif P.o. dyrektorem CKE będzie dr Tadeusz Mosiek.
Naukowiec i gospodyni domowa – każdy może wymyślić zadanie na egzamin. Taką szansę daje Centralna Komisja Egzaminacyjna.
Szykuje się rewolucja w układaniu testów egzaminacyjnych po podstawówce, gimnazjum i maturalnych. Centralna Komisja Egzaminacyjna chce, by za mniej więcej trzy lata testy były tworzone z puli zadań zgromadzonych w tzw. bankach zadań. Ich autorem może zostać każdy.
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,655,722 unikalne wizyty