E-dzienniki nieobecne w szkołach. Są zbyt drogie i czasochłonne
E-dzienniki nieobecne w szkołach. Są zbyt drogie i czasochłonne
Samorządy nie mają pieniędzy na wprowadzenie dzienników elektronicznych w szkołach. Niechętni im są też nauczyciele, którzy uważają, że ich prowadzenie jest zbyt czasochłonne.
Od dwóch lat oceny i uwagi o uczniu mogą być wpisywane wyłącznie do elektronicznych dzienników lekcyjnych. Szkoły mogły prowadzić je już wcześniej, ale tylko wraz z ich papierową wersją. Aby dyrektor mógł wdrożyć takie rozwiązanie w zarządzanej przez siebie placówce, musi jednak uzyskać zgodę i pieniądze od organu prowadzącego (na wyposażenie szkół w odpowiedni sprzęt komputerowy i oprogramowanie oraz przeszkolenie nauczycieli).
Prezydent Bronisław Komorowski podpisał 7.06. ustawę o Systemie Informacji Oświatowej. Ustawa - ze względu na zakres i rodzaj zbieranych danych, m.in. wrażliwych - wzbudza kontrowersje w niektórych środowiskach. Krytycznie ocenia ją m.in. ZNP, PiS, Helsińska Fundacja Praw Człowieka. Ustawa przewiduje, że w systemie, obok danych statystycznych o szkołach i placówkach oświatowych oraz o nauczycielach, znajdą się dane indywidualne o uczniach.
Kto nie czytał Time'a informuję, że 07 czerwca zarejestrował się na naszej stronie 7000 użytkownik.
10.07.2008 - zarejestrowany 1 użytkownik
Po 329 dniach - 1000 zarejestrowanych użytkowników
Po 132 dniach - 2000 zarejestrowanych użytkowników
Po 145 dniach - 3000 zarejestrowanych użytkowników
Po 171 dniach - 4000 zarejestrowanych użytkowników
Po   92 dniach - 5000 zarejestrowanych użytkowników
Po 118 dniach - 6000 zarejestrowanych użytkowników
Po   75 dniach - 7000 zarejestrowanych użytkowników
Mam nadzieję, że choć kilka osób znalazło tu coś dla siebie.
Wszystkim współpracownikom - szczególnie Reszcie, administratorowi metodykowi - wielkie dzięki.
Handke: nie udało się uzyskać powszechnej akceptacji dla gimnazjów
Handke: nie udało się uzyskać powszechnej akceptacji dla gimnazjów
Brak powszechnej akceptacji społecznej dla gimnazjów - to jedna z rzeczy, które się nie udały gdy 12 lat temu wprowadzano reformę edukacji, uważa b. minister edukacji, twórca reformy Mirosław Handke. Mówił o tym w niedzielę podczas I Kongresu Polskiej Edukacji.
Obecna szefowa resortu oświaty Katarzyna Hall, odpowiadała mu, że to się zaczęło zmieniać - gimnazja coraz bardziej zyskują pozytywną akceptację i ocenę.
Kwiatkowski chciałby wprowadzenia lekcji prawa do szkół już w 2012 roku
Kwiatkowski chciałby wprowadzenia lekcji prawa do szkół już w 2012 roku
Minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski chciałby, aby od roku szkolnego 2012/2013 wprowadzić w szkołach ponadgimnazjalnych lekcje praktycznej nauki prawa.
Tuż przed rozpoczęciem lekcji Kwiatkowski - w rozmowie z mediami - przypomniał, że pilotażowy program praktycznej nauki prawa w łódzkich szkołach średnich odniósł sukces, a uczniowie ocenili lekcje jako potrzebne i ciekawe. On sam uważa, że te zajęcia stanowią sposób na walkę z wykluczeniem prawnym Polaków i liczy, że praktyczną naukę prawa uda się wprowadzić do szkół już w roku szkolnym 2012/2013.
w szkole zatrudniony jest pedagog szkolny i pedagog specjalny, dyr każe pedagogowi realizować w ramach pensum 5 godzin rewalidacji, pedagog specjalny nie ma rewalidacji. Czy tak można?
Jak rozumiec sytuację kryzysową na E8? Uczeń przewlekle chory, nie można wydłużyć czasu na egzaminie na podstawie zaświadczenia .Czy pogorszenie się stanu zdrowia to sytuacja kryz
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 73,096,723 unikalne wizyty